Menu
Meubels huren voor een verkoopstyling? Huur bij KeyPro meubelhuur!

Meest gestelde vragen

Wat is goedkoper, meubels huren of meubels kopen?

Of huren goedkoper is dan kopen is afhankelijk hoe lang je gebruik gaat maken van het meubilair. Als je kiest om meubels te huren in combinatie met met de transport- en installatieservice van KeyPro heb je totaal geen omkijken meer. Het enige wat je hoeft te doen is de meubels uit te zoeken die je nodig hebt en wij doen de rest. Zo bespaar je veel tijd en zit je niet vast aan producten die je anders zou hebben gekocht. Daarnaast ben je bij huren altijd verzekerd dat je werkende producten hebt tijdens de gehele looptijd.

Wat is het voordeel van meubilair huren?

Als je meubels huurt betaal je voor het gebruik en niet voor het bezit. Als je (bepaalde) producten niet meer nodig hebt kan je deze (laten) retourneren. Je hebt er zelf dan geen omkijken meer naar. Een ander voordeel van huren is dat je altijd de garantie krijgt dat je product werkt en blijft werken. Mocht er iets kapot gaan dan krijg je bij ons een vervangend product. Dit kan hetzelfde product zijn maar ook een gelijkwaardig alternatief zijn.

Kan je producten zelf afhalen in één van jullie filialen?

Helaas is het niet mogelijk om zelf producten af te halen. Wij hebben een eigen transport- en installatieservice waarmee onze producten op iedere gewenste locatie geleverd kunnen worden. Op die manier ben je verzekerd dat jouw gehuurde producten op de juiste manier vervoert, geplaatst en geïnstalleerd worden.

Wat houdt het borgbedrag in?

Het borgbedrag wordt door ons als waarborg gehouden voor de geleverde producten. Aan het einde van de looptijd betalen wij het borg bedrag binnen 14 dagen terug, mits alle producten aanwezig en niet beschadigd zijn. Normale gebruikssporen en slijtage vallen hier uiteraard niet onder.

Jullie rekenen transport- en installatiekosten, wat houdt dit in?

Wij hebben een eigen transport- en installatieservice. Dit betekent dat wij zorgdragen voor het gehele logistieke proces en jij er geen omkijken naar hebt. De kosten zijn voor het leveren, plaatsen en installeren (inhuizen) & de-installeren en retourname (uithuizen) en milieukosten.

Wat is de opzegtermijn bij KeyPro?

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Weet je niet zeker hoe lang je onze meubels nodig hebt? Kies dan de huurperiode welke je minimaal nodig hebt en laat je contract automatisch verlengen. Zo blijf je flexibel en betaal je nooit te veel!

Kan ik mijn huurcontract verlengen?

Ja je kunt je contract te allen tijde verlengen. Als je bij ons een contract afsluit loopt deze stilzwijgend door na de einddatum. Na deze einddatum hanteren wij een opzegtermijn van 1 kalendermaand.

Hoe kan ik mijn contract opzeggen bij KeyPro?

Je kunt je contract eenvoudig opzeggen door een email te sturen naar info@keypro.nl. Vermeld in je email het adres waar het meubilair is geleverd en de datum waarop je wilt dat het contract stop en de meubels opgehaald dienen te worden. Houd er rekening mee dat wij een opzegtermijn van 1 kalendermaand aanhouden.

Zodra we je email ontvangen ontvang je van ons een bevestiging van je opzegging en plannen we een moment waarop we de meubels retour komen halen.

Kan ik meubels bij jullie kopen na de huurperiode?

Het is bij ons mogelijk om meubels over te nemen aan het einde van de huurperiode. Graag kijken we samen met je naar de mogelijkheden om de meubels van ons over te komen. Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk is om (alle) producten over te kopen. Wanneer je product weer aan iemand anders is verhuurd dan behouden wij het recht om het product niet te verkopen.

Zijn de producten nieuw of gebruikt?

De producten welke je bij KeyPro huurt zijn nieuw of (jong) gebruikt. Aangezien wij het zonde vinden om producten weg te gooien investeren wij in duurzame meubels welke wij met de grootste zorg onderhouden. Op deze manier ben je ervan verzekerd dat je goed werkend product krijgt waar je heerlijk van kunt genieten.

Wat is de levertijd van huurmeubels?

De levertijd hangt af van een aantal zaken. Bijvoorbeeld, zijn alle producten op voorraad, hoeveel producten dienen er geleverd te worden en waar dient het geleverd te worden? Via onze webshop kan je enkel producten weergeven welke bij ons op voorraad zijn. Op deze manier ben je er van verzekerd dat je producten op korte termijn leverbaar zijn. Wanneer producten op voorraad zijn streven wij er naar om binnen 2-5 werkdagen bij jouw te leveren en te installeren. In sommige gevallen kunnen we zelfs binnen 24 uur leveren. Neem direct contact met ons op als je een spoedaanvraag hebt.

Ik heb een serviceaanvraag, waar kan ik deze indienen?

Mocht er iets mis zijn of wanneer iets defect is geraakt staan we graag voor je klaar. Via dit formulier kan je een serviceaanvraag bij ons doen. Wij nemen je vraag zo snel mogelijk in behandeling.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!