• Maandelijks opzegbaar
  • Levering door heel Nederland
  • Betaal per maand
  • Transport nemen wij uit handen
Menu
Meubels huren voor een verkoopstyling? Huur bij KeyPro meubelverhuur!

Meest gestelde vragen

Wat is goedkoper, meubels huren of meubels kopen?

Of huren goedkoper is dan kopen is afhankelijk hoe lang je gebruik gaat maken van het meubilair. Als je kiest om meubels te huren in combinatie met met de transport- en installatieservice van KeyPro heb je totaal geen omkijken meer. Het enige wat je hoeft te doen is de meubels uit te zoeken die je nodig hebt en wij doen de rest. Zo bespaar je veel tijd en zit je niet vast aan producten die je anders zou hebben gekocht. Daarnaast ben je bij huren altijd verzekerd dat je werkende producten hebt tijdens de gehele looptijd.

Wat is het voordeel van meubilair huren?

Als je meubels huurt betaal je voor het gebruik en niet voor het bezit. Als je (bepaalde) producten niet meer nodig hebt kan je deze (laten) retourneren. Je hebt er zelf dan geen omkijken meer naar. Een ander voordeel van huren is dat je altijd de garantie krijgt dat je product werkt en blijft werken. Mocht er iets kapot gaan dan krijg je bij ons een vervangend product. Dit kan hetzelfde product zijn maar ook een gelijkwaardig alternatief zijn.

Wat kost meubels huren?

De kosten voor het huren van meubilair is afhankelijk van het aantal producten en duur dat de producten worden gehuurd. In onze webshop kan je snel en eenvoudig zien wat het kost om meubels te huren.

Kan je producten zelf afhalen in één van jullie filialen?

Helaas is het niet mogelijk om zelf producten af te halen. Wij hebben een eigen transport- en installatieservice waarmee onze producten op iedere gewenste locatie geleverd kunnen worden. Op die manier ben je verzekerd dat jouw gehuurde producten op de juiste manier vervoert, geplaatst en geïnstalleerd worden.

Wat houdt het borgbedrag in?

Het borgbedrag wordt door ons als waarborg gehouden voor de geleverde producten. Aan het einde van de looptijd betalen wij het borg bedrag binnen 14 dagen terug, mits alle producten aanwezig en niet beschadigd zijn. Normale gebruikssporen en slijtage vallen hier uiteraard niet onder.

Jullie rekenen transport- en installatiekosten, wat houdt dit in?

Wij hebben een eigen transport- en installatieservice. Dit betekent dat wij zorgdragen voor het gehele logistieke proces en jij er geen omkijken naar hebt. De kosten zijn voor het leveren, plaatsen en installeren (inhuizen) & de-installeren en retourname (uithuizen) en milieukosten.

Welke voorwaarden zijn er voor leveringen en retourname?

Voor onze leveringen en retourname hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Ontheffingen, vergunningen, tol, pont & veerdiensten, parkeerkosten en aanverwante werkzaamheden om dit te regelen/organiseren zijn niet ingegrepen;
  • Parkeren maximaal 20 meter van de voordeur. Indien verder dan 20 meter geparkeerd dient te worden zal er een toeslag worden gerekend;
  • De verkeersruimte, in en rondom de afleverlocatie, dient voldoende ruimte te hebben om de goederen door heen te vervoeren zonder dat er een verhoogd risico is op beschadigingen. Rondom een product dient minimaal een vrije ruimte te zijn van 10 cm;
  • Ruimtes dienen vrij toegankelijk te zijn zonder hinder te ondervinden van obstakels, mensen en middelen;
  • Indien langer dan 15 minuten gewacht dient te worden zal er een toeslag worden gerekend. Tevens bestaat de kans dat er een nieuwe levermoment ingepland dient te worden met bijkomende afleverkosten;
  • Indien geen lift aanwezig is op locatie worden producten geleverd t/m 1e verdieping. Voor producten vanaf de 2de verdieping zal een toeslag betaald dienen te worden
  • Indien er een lift aanwezig is dient deze vrij te zijn zodat goederen aaneengesloten vervoert kunnen worden.
  • Het is te allen tijde de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever dat bestelde producten zonder belemmeringen op de juiste locatie geplaatst en geïnstalleerd kunnen worden. Indien goederen niet passen, teruggenomen dienen te worden en een alternatief nageleverd dient worden zullen de kosten voor rekening van de opdrachtgever komen.

Wat is de opzegtermijn bij KeyPro?

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Weet je niet zeker hoe lang je onze meubels nodig hebt? Kies dan de huurperiode welke je minimaal nodig hebt en laat je contract automatisch verlengen. Zo blijf je flexibel en betaal je nooit te veel! Houd er rekening mee dat de je minimaal 2 werkweken van te voren een afspraak maakt om het meubilair op te laten halen, zodat wij voldoende tijd hebben om de retourname in te plannen. Deze afspraak dient door KeyPro bevestigd te worden.

Kan ik mijn huurcontract verlengen?

Ja je kunt je contract te allen tijde verlengen. Als je bij ons een contract afsluit loopt deze stilzwijgend door na de einddatum. Na deze einddatum hanteren wij een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Klik hier om uw direct je opzegging te versturen.

Hoe kan ik mijn contract opzeggen bij KeyPro?

Je kunt je contract eenvoudig opzeggen door een email te sturen naar info@keypro.nl of klik hier om uw direct je opzegging te versturen.

Vermeld in je e-mail het adres waar het meubilair is geleverd en de datum waarop je wilt dat het contract stop en de meubels opgehaald dienen te worden. Houd er rekening mee dat wij een opzegtermijn van 1 kalendermaand aanhouden.

Zodra we je email ontvangen ontvang je van ons een bevestiging van je opzegging en plannen we een moment waarop we de meubels retour komen halen.

Kan ik meubels bij jullie kopen na de huurperiode?

Het is bij ons mogelijk om meubels over te nemen aan het einde van de huurperiode. Graag kijken we samen met je naar de mogelijkheden om de meubels van ons over te komen. Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk is om (alle) producten over te kopen. Wanneer je product weer aan iemand anders is verhuurd dan behouden wij het recht om het product niet te verkopen.

Zijn de producten nieuw of gebruikt?

De producten welke je bij KeyPro huurt zijn nieuw of (jong) gebruikt. Aangezien wij het zonde vinden om producten weg te gooien investeren wij in duurzame meubels welke wij met de grootste zorg onderhouden. Op deze manier ben je ervan verzekerd dat je goed werkend product krijgt waar je heerlijk van kunt genieten.

Wat is de levertijd van huurmeubels?

De levertijd hangt af van een aantal zaken. Bijvoorbeeld, zijn alle producten op voorraad, hoeveel producten dienen er geleverd te worden en waar dient het geleverd te worden? Via onze webshop kan je enkel producten weergeven welke bij ons op voorraad* zijn. Op deze manier ben je er van verzekerd dat je producten op korte termijn leverbaar zijn. Wanneer producten op voorraad zijn streven wij er naar om binnen 2-5 werkdagen bij jouw te leveren en te installeren. In sommige gevallen kunnen we zelfs binnen 24 uur leveren. Neem direct contact met ons op als je een spoedaanvraag hebt.

* De voorraad welke op de webshop wordt weergegeven kan afwijken. Wij leveren vanuit 2 magazijnen waardoor het voor kan komen dat bestelde producten niet (direct) uit te leveren zijn uit het magazijn waaruit je bestelling wordt geleverd. Wij zullen in dat geval ons uiterste best doen om een gelijkwaardig alternatief aan te bieden.

Leveren jullie ook in het weekend of in de avonduren?

Nee, wij leveren enkel op werkdagen (maandag t/m vrijdag) op kantooruren (vanaf 08.00 uur t/m 18.00 uur)

Ik heb een serviceaanvraag, waar kan ik deze indienen?

Mocht er iets mis zijn of wanneer iets defect is geraakt staan we graag voor je klaar. Via dit formulier kan je een serviceaanvraag bij ons doen. Wij nemen je vraag zo snel mogelijk in behandeling.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Wat is een logeerwoning?

Logeerwoning is een woning waarin bewoners tijdelijk (één tot zes maanden) geplaatst worden omdat hun eigen woning gerenoveerd wordt. Deze logeerwoningen zijn volledig voorzien van stofferingen en meubilair en biedt bewonsers de mogelijkheid om te wonen en te slapen.

Wat is een rustwoning?

Rustwoning is een woning waarbij een bewoner niet uit huis wordt geplaatst maar overdag in de rustwoning kan zijn om bijvoorbeeld te werken of te ontspannen. De rustwoningen zijn voorzien van stofferingen en meubilair en biedt bewoners de mogelijkheid om overdag te verblijven veelal zonder er te slapen.

Wat is een contactwoning?

Contactwoning is een woning die wordt gebruikt om contact tussen de bewoners en de woningcorporatie (en aannemer) gedurende het project te onderhouden.

Wat is een wisselwoning?

Wisselwoning is bedoeld om bewoners langdurig uit hun eigen woning te plaatsen in verband met bijvoorbeeld sloop- en nieuwbouw (één tot twee jaar). Veelal zijn deze wisselwoningen voorzien van stoffering en worden de meubels van de bewoners verhuisd en gebruikt voor de inrichting.

Op welke manier kunnen de meubels worden afgerekend?

Voor de levering ontvang je een factuur. Deze factuur dient vóór de levering te worden voldaan. Betaling kan via bankoverschrijving, of via de betaallink waarbij je de mogelijkheid hebt om per iDeal of Creditcard te betalen. Mocht je de factuur (nog) niet hebben ontvangen voor de levering, dan heb je de mogelijkheid om via PIN of Creditcard te betalen bij de bezorger. Wij kunnen enkel leveren als het volledige bedrag is betaald.